ویتامینها و ترکیبات ژل رویال؛ یک ماده غذایی عالی!

درباره ویتامینها و ترکیبات ژل رویال باید گفت بیو شیمیست ها بر این باورند که ژل رویال یک ترکیب بسیار کامل از مواد می باشد و همین طور یک منبع بسیار کامل و غنی از پروتئین، هشت نوع اسید آمینه ضروری بدن و اسید های چرب مهم است.

ترکیبات و خواص ژل رویال

ویتامینها و ترکیبات ژل رویال

درباره ویتامینها و ترکیبات ژل رویال باید گفت بیو شیمیست ها بر این باورند که ژل رویال یک ترکیب بسیار کامل از مواد می باشد و همین طور یک منبع بسیار کامل و غنی از پروتئین، هشت نوع اسید آمینه ضروری بدن و اسید های چرب مهم است.رویال شامل ویتامین های D , C, E, A و Bcomplex به خصوص B12, B6, B2,B1,بیوتین ، اسید فولیک و اینوزیتول می باشد. ژل رویال دارای مواد معدنی شامل کلسیم، مس، آهن، فسفر، پتاسیم، سیلیکون و سولفور می باشد. ژل رویال از نظر اسیدهای نوکلئیک (DNA , RNA) بسیار غنی است.

خواص ژل رویال

  •  جوانی و شادابی پوست و ضد پیری
  • اثر ضد التهابی  در روند بهبود زخمهای پوستی
  •  اثر ضد سرطانی: جلوگیری از رشد سلولهای سرطانی در سرطان پستان
  • ضد تومور
  • بهبود بیماران سرطانی بعد از پرتو درمانی و شیمی درمانی
  • افزایش سرعت تولید گلبولهای سفید (WBC) در خون

بر اساس مشاهدات و تحقیقاتی که تاکنون به دست آمده و همچنین با عنایت به نظر گذشتگان ما در طب سنتی ژل رویال می تواند در تمامی سنین مصرف شود و به عنوان مکمل غذایی مناسب در رژیم غذایی قرار گیرد. البته این ماده اعجاب انگیز به دلیل خواص فوق العاده اش برای افراد بالای ۵۰ سالگی به طور خاص توصیه میشود.

ژل رویال در فروشگاه دیجی عسل به دو شکل ژل رویال ایرانی  ژل رویال کانادایی وجود دارد که قیمت ژل ایرانی تقریبا دو برابر ژل رویال کانادایی است. این محصول زنبور عسل شرایط نگهداری ویژه ای دارد به گونه ای که منحصرا در دمای زیر صفر و یا درون عسل باید نگهداری شود.

برای خرید ژل رویال طبیعی اینجا کلیک کنید!

اخرین مقالات